اخبار روزفناوری

شبکه Find My Apple در کره جنوبی کار نمی کند، بنابراین مطمئن شوید که آیفون خود را در آنجا گم نکنید

شبکه Find My Apple در کره جنوبی کار نمی کند، بنابراین مطمئن شوید که آیفون خود را در آنجا گم نکنید

ویژگی Find My برای ردیابی دستگاه‌های گمشده یا نابجای اپل، به ویژه دستگاه‌های گران‌قیمت مانند آیفون، استثنایی است. مالکان همچنین این گزینه را دارند که در صورت عدم بازیابی سریع اطلاعات حساس، داده های خود را از راه دور پاک کنند. متأسفانه، همانطور که اپل محبوب است و جایگاه خود را در سطح جهانی تثبیت کرده است، دانستن اینکه شبکه Find My این شرکت در کره جنوبی کار نخواهد کرد، گیج کننده است، بنابراین مردم محلی و گردشگران باید هنگام رانندگی روزانه با آیفون خود بسیار مراقب باشند.< /p>

قبلاً ذکر شده بود که Find My در کره جنوبی به دلیل قوانین محلی کار نمی کند، اما اپل این دلایل را کمی تغییر داده است

صرف نظر از اینکه کاربر iPhone هستید که از کره جنوبی بازدید می کنید یا در آنجا زندگی می کنید، اگر دستگاه شما گم شد، آن را برای همیشه گم کرده اید. در مورد اینکه چرا این محدودیت در وهله اول وجود دارد، AppleInsider از طریق تالارهای گفتمان پشتیبانی Apple متوجه شد که Find My به دلیل قوانین محلی در منطقه وجود ندارد. با این حال، اکنون اطلاعات به‌روزرسانی شده بیان می‌کند که «اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی در کره جنوبی پشتیبانی نمی‌شود و ممکن است به دلیل قوانین محلی در مناطق دیگر در دسترس نباشد».

در این انجمن، کاربری به نام اپل آمازون اعلام کرد که Find My در کره جنوبی کار نمی کند هیچ ربطی به قانون محلی ندارد و مربوط به سیاست های داخلی غول فناوری است و نمی توان جزئیات خاصی را ذکر کرد. توضیح دقیق‌تر احتمالاً این است که الزامات کره جنوبی و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی اپل در تضاد هستند، که منجر به وجود محدودیت‌های Find My می‌شود. در پایان، کاربران آیفون در کشور، انتهای کوتاه را دریافت می کنند.

d8b4d8a8daa9d987 find my apple d8afd8b1 daa9d8b1d987 d8acd986d988d8a8db8c daa9d8a7d8b1 d986d985db8c daa9d986d8afd88c d8a8d986d8a7d8a8d8b1 66a35ef8e09c0

آنچه در مورد کار نکردن شبکه Find My اپل در کره جنوبی جالب است این است که این کشور همچنان به فروش AirTags ادامه می دهد، دستگاهی که کاملاً کاربردی آن مبتنی بر ویژگی Find My است که بی عیب و نقص عمل می کند. غول کوپرتینویی در مورد اینکه چرا این محدودیت ها همچنان وجود دارد، پاسخی نداده است، اما باید به زودی پاسخی دریافت کنیم. در همین حال، اپل باید با مقامات کره جنوبی در تلاش برای رسیدن به نقاط مشترک و معرفی این ویژگی به توده‌ها همکاری کند.

منبع خبر: تالار گفتمان اپل

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا